Τι πρέπει να προσέξω κατά την επιλογή Κέντρου Ξένων Γλωσσών για το παιδί μου;


Καλούμε όλους τους γονείς να διαβάσουν ξανά το άρθρο που δημοσιεύσαμε πέρυσι στην τοπική εφημερίδα 'Πατρίς' και στο ιστολόγιό μας με τίτλο 'ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ' ώστε να κάνουν τη σωστή επιλογή για το παιδί τους, υποκινούμενοι κυρίως από την ποιότητα των υπηρεσιών ενός σχολείου.

Ο απώτερος στόχος πρέπει να είναι η πολύπλευρη μόρφωση του μαθητή από πτυχιούχους καθηγητές Αγγλικής γλώσσας, δηλαδή αποφοίτους Πανεπιστημίων και ειδικά εκπαιδευμένους παιδαγωγούς, οι οποίοι γνωρίζουν καλά όχι μόνο την Αγγλική γλώσσα, αλλά και άλλα συσχετιζόμενα με αυτή πεδία, όπως Γλωσσολογία, Λογοτεχνία και Ποίηση, τα οποία θα τους επιτρέψουν να προσδώσουν στο μάθημα ένα ανώτερο επίπεδο.

Παραθέτουμε ολόκληρο το προαναφερθέν άρθρο το οποίο, δυστυχώς, ακόμα εκφράζει τη σημερινή κατάσταση στην ξενόγλωσση εκπαίδευση:

Ακούμε από πολλά Κέντρα Ξένων Γλωσσών για τεράστιες εκπτώσεις του μεγέθους 25- 35% της περυσινής τιμής και γονείς πασίχαρους να πέφτουν στη παγίδα της οικονομικής και εύκολης λύσης. Μα δεν είναι πασιφανές ότι αν υπάρξει τέτοια έκπτωση στη τιμή, το επόμενο που θα υποστεί έκπτωση είναι η ποιότητα των προσφερόμενων μαθημάτων;
Πώς ένας κακοπληρωμένος καθηγητής θα προετοιμάσει επιπρόσθετες δραστηριότητες (διαδικτυακές και μη) και πώς θα διορθώσει σωρεία γραπτών κατά την 'ελεύθερή' του ώρα στο σπίτι; Πώς θα γίνει η έρευνα για τη παράσταση που θα παρουσιάσει κάθε τάξη στο τέλος της σχολικής χρονιάς, θα δοθούν όλες οι απαραίτητες φωτοτυπίες και θα πραγματοποιηθεί η ενημέρωση για τις συνεχόμενες εξελίξεις στον τομέα της εκπαίδευσης;  Οι γονείς πρέπει να πάψουν να βλέπουν τα δίδακτρα ως ένα ποσό μόνο, αλλά παράλληλα να εξετάζουν τι προσφέρεται στο παιδί μέσω αυτών.
Οι σωστές επιλογές πρέπει να γίνονται εξ αρχής ώστε να τεθούν οι σωστές βάσεις και να υπάρξει εμπέδωση των νέων πληροφοριών. Δυστυχώς, τα αποτελέσματα της κακής εκπαίδευσης φαίνονται μακροπρόθεμα, όταν το παιδί έχει ήδη φτωχές γνώσεις ή, ακόμα χειρότερα, έχει μισήσει την ξένη γλώσσα.
Ας σταματήσουν, λοιπόν, ορισμένοι φροντιστηριούχοι και καθηγητές ιδιαίτερων μαθημάτων να πουλάνε τη μόρφωση σε εμπορικά πακέτα στα νεαρά μυαλά. Ας σταματήσουν να εμπορεύονται τη γνώση σαν ένα κινέζικο προϊόν δεύτερης διαλογής. Ας αρχίσουν οι γονείς να επιλέγουν τους ανθρώπους που θα μεριμνήσουν για την πολύπλευρη μόρφωση του παιδιού τους βάσει της ποιότητας της εκπαίδευσης και όχι της ποσότητας των διδάκτρων. Η οικονομία μπορεί να γίνει σε υλικά αγαθά που κυριαρχούν στην εποχή μας, όχι όμως σε θέματα που αφορούν το πνεύμα και τη μετέπειτα ζωή του παιδιού.   

Σχετική παλαιότερη ανάρτησή μας: 
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ 

2 σχόλια: